آموزش برنامه نویسی به کودکان

بایگانی

بنام خدا

بدون شک عنوانی که می توان برای عصر حاضر در نظر گرفت عصر تکنولوژی است و شاهد چنین ادعایی هم این است که در عصر کنونی، تکنولوژی در تمامی جنبه های زندگی ما از حریم خصوصی گرفته تا محیط کار و … رخنه کرده است.
در مورد تأثیرات زیاد تکنولوژی در بهبود زندگی بشری جای هیچ گونه بحثی نیست اما در عین حال بایستی بررسی کنیم و ببینیم که به چه شکل می توانیم کودکان مان را از مصرف کننده تکنولوژی به تولید کننده آن مبدل سازیم. به عبارت دیگر، مادامی که کودکان مان صرفاً از کامپیوتر، لپ تاپ و غیره برای بازی، چت کردن و … استفاده می کنند، به هیچ وجه نمی توان ایشان را کودکان عصر تکنولوژی نامید بلکه ایشان صرفاً کودکان مصرف کننده تکنولوژی هستند. در مقابل، کودکانی را واقعاً می توان کودکان عصر تکنولوژی نامید که با استفاده از ابزارهایی که در دسترس دارند بتوانند به ایجاد نوآوری پرداخته، از تکنولوژی برای یادگیری بیشتر استفاده کنند و در یک کلام تبدیل به کودکانی شوند که قادر می گردند عنان تکنولوژی را در دست گیرند.

منبع: سایت سکان آکادمی

آموزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی